پاسخ به پرسش‌های متداول

۱) از خدمات فضای وب شرکت صائب فنون توس، برای انجام چه کارهایی نمی‌توان استفاده نمود ؟
تمامی مواردی که در ایران و اروپا، غیر قانونی می‌باشد ( از انتشار فایل‌های موسیقی و فیلم بدون مجور گرفته تا نرم افزارهای نال یا کرک شده). ارسال هرزنامه، ایمیل‌های انبوه تبلیغاتی، فیشینگ، کرالینگ و جارو نمودن وب، انتقال ترافیک از مسیر سرور، اجرا نمودن اسکریپت‌های مخرب یا غیر مخرب جهت دیتا ماینینگ، کوین ماینینگ و غیره، نیز ممنوع می‌باشد. در صورت مشاهده موارد فوق، بدون اخطار قبلی، خدمات قطع می‌گردد.

۲) آیا ارسال چند صد ایمیل تبلیغاتی مربوط به کسب و کار خودم، ایمیل انبوه تبلیغاتی حساب می شود ؟
ارسال چند هزار ایمیل تبلیغاتی ممنوع می‌باشد ولی در حد چند صد عدد مجاز است. بایستی مراقب باشید تا برای مخاطب آزار دهنده نباشد و هرزنامه محسوب نشود. هرزنامه‌ها باعث می‌شوند تا آی پی اشتراکی به فهرست سیاه اینترنت وارد گردد و ایمیل‌های معمولی نیز به اسپم یا جانک باکس منتقل شوند یا اصلا اینکه ایمیل‌ها برگشت داده شوند.

۳) منظور از فضای نامحدود در پلن‌های سرور اشتراکی چیست ؟
تا زمانیکه از فضای سرور اشتراکی به جای سرور پشتیبان‌گیری یا سرور آپلود یا سرور دانلود، استفاده نشود، مشکلی وجود ندارد.

۴) میزان مجاز استفاده از منابع سرور در پلن‌های سرور اشتراکی چه مقدار است ؟
حدود دو درصد منابع سرور می‌باشد. تعداد اتصال‌های مجاز به سرور، کمتر از ۵۰ اتصال همزمان است.

۵) چرا از کنترل پنل دایرکت ادمین DirectAdmin استفاده می‌نمایید ؟
با توجه به اینکه تمام نرم‌افزارهای روی سرور قانونی است و هزینه لایسنس آنها پرداخت می‌شود، از دایرکت ادمین که پشتیبانی خوب و قیمت مناسب دارد و همینطور شامل تحریم‌ها نمی‌شود، استفاده می‌نماییم. متاسفانه بیشتر شرکت‌های هاستینگ ایرانی، از نرم‌افزارهای گران قیمت قفل شکسته / نال شده (مثل سی پنل CPanel) استفاده می‌نمایند که علاوه بر مشکلات امنیتی، احتمال تذکر دیتا سنترهای اروپایی و تعلیق سرویس را نیز دارد!

۶) آیا امکان انتقال هاست از CPanel به DirectAdmin یا برعکس، وجود دارد ؟
بله. بطور رایگان انجام می‌شود.

۷) آیا امکان تماس تلفنی برای دریافت خدمات فنی یا رفع مشکل وجود دارد ؟
بله، لطفا برای سرویس‌های فضای وب اشتراکی با نماینده فروشی که سرویس را از او خریداری نموده‌اید، تماس بگیرید. برای سرویس‌های فضای وب سفارشی، بطور مستقیم با ما هم می‌توانید تماس بگیرید. در هر حال، مناسب‌ترین روش تماس غیر اضطراری، شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل می‌باشد.

۸) اطلاعات اتصال به فضای میزبان (host) و تنطیم دی‌ان‌اس (DNS) ها چگونه دریافت می‌شود ؟
توسط کارساز (server) به ایمیلی که با آن درخواست نموده‌اید، ارسال می‌گردد.

۹) به جای (phpMyAdmin) از چه ابزاری می‌توان استفاده نمود ؟
نرم‌افزار (My SQL Workbench) یکی از بهترین ابزارهای استاندارد و قدرتمند برای کار با دیتابیس‌ و جداول می‌باشد.



بازگشت به خدمات و تعرفه‌ها